Serveis

L’Escola ofereix, també, altres serveis, un d’ells és el del menjador o mitja pensió.    El menjar és fet a l’Escola perquè donem molta importància a l’alimentació dels nostres alumnes, tot fent un menjar casolà i nutritiu. Si cal un règim també es fa. Un equip de monitors especialitzat té cura d’aquest servei i de l’estona d’esbarjo anterior i posterior al dinar, així com de la higiene bucal. Els alumnes de P3 tenen la possibilitat de fer la migdiada en un dormitori annexat al menjador.

783

Un altre és el que anomenem mainaderia. És cada vegada més freqüent que siguin, pare i mare els qui treballen fora de casa i, sovint, el horaris de la feina no s’adien amb els escolars.
Per ajudar a resoldre aquest problema l’Escola presta aquest servei complementari de set trenta a nou del matí i de cinc a set de la tarda, per a les famílies que ho sol·licitin a l’APA.

També, i un cop finalitzat l’horari escolar s’organitzen les activitats extraescolars, les quals, sorgeixen a partir dels interessos i desitjos que manifesten les famílies a l’APA. Tenen una periodicitat anual.
Aquestes poden variar d’un curs a l’altre segons les sol·licituds dels propis pares i/o alumnes a l’inici de curs.
A l’ensems, s’organitzen actes oberts al poble que, a més d’oferir una bona infraestructura per a realitzar-los, ens interrelacionen amb la resta de la població i amb tota la comunitat educativa en particular.
Acabem dient que, a través de l’APA, s’organitzen diverses activitats de lleure en les quals hi participen, conjuntament, les famílies de l’Escola i ajuden a concretar aquest ideal de comunitat.

apa

Feu clic aquí per accedir a la Web de l’APA